:ikLaN:

nuffang

Wednesday, December 21, 2011

mula lah tu

bila hati org jer kita nak kena jaga ni lah dia...
mungkin lah aku ni susah nak
ambil hati bab benda yang aku rasa 
terlalu remah..
tapi kalau dah selalu orang buat cam nie
aku pun
just manusia biasa..


kadang-kadang rasa penat..
tapi terima jer..
encik suami cakap sabar je lah..


ada org ckp 
buat sedekah for
orang2 yang nak kita jaga hati dia selalu..
supaya dia pun boleh
paham
aku pun ada HATI
aku pun boleh marah..
aku pun xnak marah,tak nak ambil hati
sebab banyak hati yang nak kena jaga.....
er..
hati-hati jer lah...

tul lah kadang-kadang susah kalau termakan budi..
kekadang kita tak mintak pun..tapi
orang buat sendiri
tapi bila dah buat ungkit pulak..em..
aku pun tak paham
tapi buat-buat paham jer
kalau termakan budi dgn bank pun lagi senang..
daripada dgn org nih..
payah..


nota tangan:aku tak sakit hati pun kecil hati jer kot..hihihi

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...