:ikLaN:

nuffang

Monday, January 9, 2012

:?busy?:

rutin pagi aku..
hantar nurhariz ke tadika..
balik ke rumah antor encik suami ke klinik
balik klinik masuk opis..
uruskan hal chiller trip.....
semak itu ini bagai..
lunch time..
balik rumah,,check encik suami ok ker tak..
plus..beli lunch utk encik suami..
aku pun makan pagi +makan petang
nasi lemak breakfast tak sempat usik pun..
balik semula ke office..
check non chemical servicing cooling tower
em..ok jer tu..
apply balik awal..sejam..isi online=)
terus ke pasar..beli lauk basah bagai....
ambil anak2
sediakan inbois..utk autocad drawing
alhamdulillah  drawingnya encik suami yang buat
aku tak sempat dah..
nak tekan mesin pun tak dan
 masak..

pack sungguh..baru bercita-cita nak
sambung belajar..
UTM pun dah byk kali msg ari tu
suruh lengkapkan permohonan..
kalau cam gini lah gaya nya..er,,,
sabar lah dulu...
study bila-bila pun boleh...=0
AND this enntriii..
and others entry mood:draft saje...tertangguh-tangguh..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...