:bersyukurlah::

entri nak lepas geram jugak nih..
kadang-kadang pelik dengan
sesetengah orang..
having problem ..with system/service..
panggil kita untuk..selesaikan..
bila kita membantu...
cakap thanks pun tak..
marah2..
kalau defect tu disebabkan
salah kita..
boleh lah aku dengar+terima segala leteran..
tapi..
defect nih ada tu sebab
dari projek..
ada benda-benda yg kita tak boleh touch..
bila kita touch contractor tak kan
nak amik tahu..
dah..
dan....ingat aku nih tak hari-hari ke call
marah2 contractor..tak cukup guna..opis pny call
hp sendiri pun malas nak berkira..
dah lah kita nak tolong selesaikan masalah dia..
dia pulak marah-marah kita..
aku bukan jaga..satu barang je kat sini..
atau dok jaga satu level je..
ada 7 anak beranak...belum lagi yg cucu cicit tu..
plus..teluk intan..hospital bagai
ada tu yang cakap..tu lah datang pun lambat kitaorg pun dah balik
kalau report pukul 4.50..kami datang pukul 5 nak salahkan sapa..kalau kamu
org tak de..
ada tu..report pakai mulut je..
pastu ckp dah report dah..
dah mg dah..
cuba ler isi borang..
tak kan isi borang aku jugak!
aku lagi suka org banyak komen
bila ada komplen..
baru kita dapat kesan...
benda2 yg tersorok nih
tapi..tak payah lah nak marah2
atau salahkan aku bukan korang pun yang bayar gaji aku!
aku buat kerja ni pun kerana ALLAH..
harap aku masih boleh bersabar...
tapi..kesabaran aku sangatlah tipis....

Comments

Popular posts from this blog

CERITA SUNAT CLAMP

gentle birth dengan dr zana zalinda.

cooling tower overflow