:ikLaN:

nuffang

Monday, February 6, 2012

hari makan-makan

cuti 4 hari
tak gi mana pun sebab encik suami saya
coti sehari jer..
so tak der plan cuti-cuti malaysia
one day kat rumah
kami spend untuk
home cooking..
bukan aku sorang jer masak
encik suami pun google resepi..
masak something jugak..
uli teoung buat pizza :)


semalam pun encik suami ada cakap
dia lepak ng bos dia..
bos dia cakap
"ask ur wife work here..i give ....k"
em..dua kali gaji sekarang..em
jadi drafter ..
kalau pikir..kerjaya ..gaji ..minat..bla...
memang aku kasi resume aku
dah kali ke dua aku 
dengar husband aku offer
tapi..
kalau pikir..masa.dengan anak-anak..
aku lebih prefer 
kerja sekarang ...biar ler gaji tak banyak pun..
asal aku ader masa buat
segala macam di bawah nih..

kenapa si korea tu offer..
sebab..
dia pernah tanya..mana husband aku belaja skill
autocad..
memandai jer..je husband aku ckp aku yang ajor..
pade hal..sebaliknya..

panjang tul iklan....
sambung lik cerita makan..

 nih lah hasil kek pertama...rasa boleh tahan..rupa..adeh..tak cun lor..
kena make over sikit..

 sedap tau ini kentang...hasil air tangan encik suami..
2 round ..masak ini kentang
sold out
 menu seterusnya laksa..
laksa seperiuk besor kuahnya
2 bungkus mee laksa
sold out 

and..pizza...keras sikit ye..haha sebab tukang uli pizza 
nih engineer 
jadi structure pizza sangat lah kukuh..haha 
keras -keras pun abis 3 doh..:)


actually..saja jer buat makan banyak-banyak nih
family pun datang ramai-ramai
berkumpul..
.nak sambut besday faris 
yang dah masuk 1 tahun 
advance sehari..sebab esoknya ayah kerja
"selamat hari lahir muhammad nurfaris "

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...