tetiba..jadi geram

nak luah kat mana pun tak tau
huhuhu..
marah kat sini je kot
join bbq hari keluarga
terpaksa datang lambat..
tunggu encik suami balik kerja
tanya organizer ok ke lambat+book hotel
lain..organizer ckp ok..janji join..

ada jugak yg mulut tak best
"kalau datang tengok je baik tak payah"
"dah ler datang lambat pastu blah je"
em..pendam marah dlm hati jer
bkn ko pun yg masak 
ada aku kisah!(ni aku ckp dalam hati)
show some respect lah....
laki aku pun engineer bkn tak blh nak ckp sesuka hati!
kalau jemput aku je tak pe..ni ng family..
ckp ler ko nk ckp apa
nie laki aku ada..berlapik lah cikit..
nanti husband aku ckp cam ni ker attitude "jurutera kerajaan"
klu yg ckp tu org tak bijak leh gak aku terima
wah kutuk..ek..ahaha..lantak ler..
dia bukan bos aku pun..
panas telinga..
ikut hati nak jer aku sound balik..
tapi anak2 ade..so mak kena control ..sikit baran dia..
terkejut jugak anak2 aku nengok mak dia marah..nanti....
mau aku tak panas...
laki aku balik kerja terus dtg tak sempat makan
dengan jem..bagai..
sampai lambat..
hangin tau dak.

tapi..makanan memang best..sedap
organizer..TQ..anjurkan
majlis nie..kalau aku pun 
mg tak mampu nak
organize ..TAHNIAH!!
yang pentig org yang ckp tu bukan organizer..
kaki sibuk jer!

Comments

Popular posts from this blog

CERITA SUNAT CLAMP

gentle birth dengan dr zana zalinda.

cooling tower overflow