:tolong jadi insan ;

adeh...semalam dua kali turun surau 
tapi tak dapat nak
tunaikan hajat 
mengepam..
kali pertama..
ada pulak orang cas laptop..sambil buat pebenda tah..
so..sabar jelah
tak pe boleh turun balik kan..
kali kedua
kul 4 petang..
ada pulak yang cas i pad bagai..
hai surau nih dah jadi tempat cas lah pulak
bila aku tanya ..
"saya baru je lagi cas nih"
hati sakit..tersentuh..sebab baru ada 5 oz utk faris..
aku nak collect 15 oz..
terus berlalu..
tak terfikir pun nak marmet..
sebab tengah sadis..

sejujurnya..
ramai sangat orang tak peka 
akan penyusuan ibu 
semua orang nak pentingkan diri sendiri..
kalau tolong aku bagi guna sekejap
mesti dapat pahala kan..

kat work station aku
memang sangat lah tak sesuai
nak jalankan operasi..
opis mate semua lelaki..kecuali kerani +aku..
em..ada bilik BAS dibawah seliaan aku
tapi cam tak selesa jugak..
sebab..cermin sana sini...

tak pe lah mungkin kena bawak extension 
pastu bolehlah
share nak cas
gajet..segala bagai!!
electric free je kan sebab tu semua dok 
pakat cas..
hadoii...lah.. 

Comments

Popular posts from this blog

CERITA SUNAT CLAMP

gentle birth dengan dr zana zalinda.

cooling tower overflow