leceh nak basuh...cloth diaper..

hari-hari..
memang jadi kewajiban
ku..
membilas cloth diaper..
and sumbat terus dalam mesin basuh..
ada jugak
suara-suara merdu kata..leceh
ko nak jimat ke nak pakai CD
ia ler aku tak mampu nk beli DD
mahai..ber brand
pakai dan buang..hihihi..
but i'm enjoy to manage 
them..
berbaloi-baloi..

kalau tak sempat bilas..but yg kena yak
 aku bilas terus
dalam tong nie lah aku campak..
tapi by the night
aku mesti bilas..



longgokan CD
lepas dah bilas..
masuk terus dlm mesin..
1st cycle..bilas
2nd cycle masukkan soapnut..
walaupun hari-hari 
mencuci..CD
2 cycle...
bil air rumah aku 
masih free..:)


lipatan insert

nie time nak outing...cd and wet bag

sesi melipat.

Comments

Popular posts from this blog

CERITA SUNAT CLAMP

gentle birth dengan dr zana zalinda.

cooling tower overflow