:ikLaN:

nuffang

Thursday, September 20, 2012

hariz cabut gigi..

busy nya..
tak sempat nak updated..
2 hari berkursus next entrii
malam-malam
melawat tapak..
Alhamdulillah dah sampai
stage ikat batu..
weekend nie pun mungkin ke Penang
mula lah terasa nak
letak jawatan:)
nak bagi perhatian penuh pada 
keluarga dengan company..
sekarang nie all in One
dah rasa macam tak terurus dah
aktiviti menjahit pun 
agak slow


ok..stop pikir sal tu..
1st gigi nurhariz yang selamat
di cabut..
kat klinik pergigian rohaya
satu gigi rm 50..
dua batang gigi dapat discount 
RM 90 ubat RM 10..
mula-mula nak gi panel tapi
faham jelah jauh benor
kat Shah alam..
sebab kan i tak larat u..
berkursus kat sana..
malam ke sana sok nya kursus kt s.alam jugak..
adoii dalam kereta jer..tak larat
pergi jelah yang dekat-dekat..

aktiviti mencabut gigi nurhariz ni tertangguh lama..
sebab budak ensem nie..
menangis-nagis tak nak cabut.
blank dah ..pujuk beli main pun tak nak
last ..i guna kaedah nie..
it's work k..
mak:hariz..tgk gig
(sambil pandang muka ayah)
mak:ayah tgk nie..ish kena cabut gak nie
gigi baru nak tumbuh..nanti lagi sakit
lagi susah nak cabut.
hariz: (diam lama)
hariz:mak hariz nak cabut gigi..
cabut gigi tak sakit..:)

uitt..senang hati dengor..
terus gi klinik..malam tu jugak
masa kat klinik pun..
dia cool je
tak der drama
takder air mata..
senang hati mak:)






gigi pertama di cabut dua batang pada umur 5 tahun 10 bulan..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...