:ikLaN:

nuffang

Tuesday, January 22, 2013

shenzhen- guangzhou

shenzhen guangzhou
percutian macam pra anniversary 
jugak ler ..
sebab anak-anak kena tinggal..
hihihi..1st time mcm gi honeymoon
hahaha tak pernah gi berdua weii...
tapi cam sunyi tak angkut anak..
random  pic je lah
kalau nak sini semua jenuh
beratus kot gambor nya.
kalau nak memborong
guangzhou
lah lubuknya...
memang terasa nak pergi lagi
tapi satu je
yang tak best
tandas awam
hahaha
tak der air weii
so ..memang kena 
prepare air mineral :)
tak pun tunggu balik hotel jer lah..
solat pun..
kalau tak jumpa masjid
carilah tempat yang ok2
sikit..pakai stokin
solat terus
bab makan so far nak cari 
tempat yang halal
kalau tak tau mcm susah juga
kot..
tapi kami pakai guide 
student islam malaysia
so tempat makan halal
memang tak jadi masalah..
2nd day kat guangzhou
dah pandai jalan cari makan sendiri..utk breakfast
pengangkutan 
dari Shenzhen ke guangzhou
kami pakai train ..dalam 1jam
kat sana kami memang guna pengangkutan awam
naik metro,teksi
tambang pun ok lah tak lah mahal pun..:)

makan di guangzhou



makam Saad abi wakas

makan di Shenzhen 



pearl river cruise 

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...