:ikLaN:

nuffang

Wednesday, September 25, 2013

Bersiaran dari Brunei

Alhamdulillah...sampai sudah Di Brunei
Mood update ke laut china selatan ..
Tambah2 cas internet kat sini boleh tahan mahal
Nak guna pun penuh hemat haha ..
Nanti ada wireless leh lah pulun tempek gambar
For starting new life here ...mencabar juga ..
Huhu semuanya $$..datang sini bawak badan Dan baju
Dan byk benda nak kena beli
Alhamdulillah ..ada yang membantu Di sini
Tuan rumah aka pehin Kalau Di Malaysia tan Sri kot
Tapi baik...pinggan mangkuk pun dia kasi...
Hari ni dapat lauk pulak :-)
Pas nie nak selesai kan sekolah anak
Rumah sewa Di sini dua bilik $550 (dollar Brunei)
Sekolah nanti post lain ye..
Kalau mau sekolah kerajaan percuma
Tapi disaran kan ke sekolah private
Buat apa gaji banyak2
Pendidikan anak tak mcm yg kita nak
Sejujurnya aku suka sistem pendidikan Malaysia
jauh lebih baik.
Bukan aku ckp ..ada org ckp ni.
Next week start kerja dengan beac ..
Semoga semua nya baik2
Semoga diberi kekuatan
Saat jauh ni...mama Di hospital
Tak tenteram betul hati nie.
Semoga mama cepat sihat .

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...