:ikLaN:

nuffang

Monday, November 17, 2014

terbang dengan MAS

banyak nya nak share tapi takde kesempatan lagi
kita share mana yang terdaya je lah..
minggu lepas balik malaysia lagi
cari-cari tiket 
alhamdulillah 
ada jugak yang murah
boleh beli sekapal anak beranak
hahaha
1.4k juga ler
tapi nakbagi tau terbang dengan MAS memang terbaik
jatuh cinta sungguh saya
dengan layanan kelas pertama mereka 
walaupun i book kelas ekonomi
hahaha
bawa baby lah kata kan..
super duper ..
tak payah beratur..
diberi keutamaan
check in baggage pun di kaunter khas.. :)
indah nya perjalanan lagi sambil makan-makan
"tiada cas tersembunyi"

nak jadi cerita masa balik kami sampai klia lewat
gate close 7.30pg kami sampai dlam 7.45pg
alhamdulillah urusan dipermudahkan
tak stress sikit pun..
tetiba terkenang flight ke brunei dulu naik AA
kami tak dapat naik pun
kalau nak naik kena bayar  lagi sekian2
baru boleh naik :)

pas ni nak naik MAS lagi lah
bagi lah tiket murah2 lagi..
memang terbaik 




No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

.: sharing is caring :.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...