TERIMA KASIH

minggu yang sangat sibuk
balik sahaja dari malaysia dapat berita mama sakit
terus booking tiket untuk balik semula ke perak
alhamdulillah suami memberi keizinan untuk saya
balik menjaga mama
keadaan mama sekarang stabil

semoga mama tabah dan kuat melawan penyakit
masa yang ada di kampung memang digunakan untuk
menjaga mama di wad
alhamdulillah saya bersyukur sangat suami paham
memang perit juga balik sendiri tak de bahu nak mengadu
kesian juga dekat suami urus empat orang anak sendiri
kesian juga dengan mama dengan keadaan dia yang perlu memantauan
memang anak-anak lah harus menguruskan segala bukan serah pada jururawat
alhamdulillah mama dilayan dengan baik.

saya pun bersyukur sangat walaupun disaat terpaksa tinggalkan anak balik ke malaysia
anak-anak saya diurus dengan baik oleh jiran/rakan-rakan saya
mereka ni memang banyak membantu saya sejak dari dulu lagi.
saya tak risau makan sarapan anak bekal sekolah anak ..makan malam anak
ya Allah semua mereka tolong uruskan masa encik suami bekerja
anak-anak saya dijaga dengan baik...
mereka ni adalah rakan-rakan yang tidak akan saya lupakan
saya bersyukur dijumpakan atau ditemukan dengan mereka ini.


alhamdulillah bila keadaan mama makin baik baru saya balik
sampai rumah pun hati tenang...rumah kemas sangat
terima kasih encik suami

semoga mama semakin sihat...
love u mama
hari saya balik mama cakap
terima kasih pada saya dan suami
terima kasih kepada suami kerana izinkan saya balik
mama sayangkan suami .. T.T
menantu yang baik..dan mcm2 lagi
menangis ku dibuatnya..

terima kasih kepada keluarga yang datang melawat mama
terima kasih kepada adik beradik yang membantu hantar ambil di airport

terima kasih YA ALLAH.


terima kasih mama ...apa yang mama dah buat lebih dari apa yang kami buat mama
menjaga mendidik ,MEMBERI YANG TERBAIK UNTUK saya.



Comments

Popular posts from this blog

CERITA SUNAT CLAMP

gentle birth dengan dr zana zalinda.

cooling tower overflow