jiran dan sahabat yang pemurah

alhamdulillah jiran-jiran
sahabat saya yang pemurah
kalau ada yg balik kampung atau balik malaysia 
ada je buah tangan..

jiran selalu sangat hantar makanan
daging masak hitam lah
kuih muih...
tuan rumah pun selalu jemput ke acara di rumah dia

saya percaya kalau kita buat baik dengan orang inshallah 
orang pun akan balas benda yang sama
saya sangat bersyukur saya di temukan  jiran-jiran
sahabat yang baik..
seriously 

diaorg memang sangat supportive 
membantu tanpa minta dibalas
nikmat yg Allah beri dikala semua keluarga jauh..
saya sangat menghargai nikmat yg Allah bagi ni

ni jiran saya bagi ye...kak su 
siap buat kek,roti jala kari ayam
sayur fresh dr tanaman di rumahnya 

rempah-rempah kelantan,budu,keropok ikan,keropok lekor
cili solok...
siap bekas ikea lagi tau...
thanks kak da..


ni fav anak-anak gift dari kak su.

Comments

Popular posts from this blog

CERITA SUNAT CLAMP

gentle birth dengan dr zana zalinda.

cooling tower overflow